Priznanje kompaniji Keprom za razvoj edukativnih Chicco igračaka

utorak, 10 novembar 2020

Početkom novembra, u organizaciji kompanije Artsana, održana je tradicionalna godišnja prezentacija noviteta brenda Chicco. Zbog epidemiološke situacije, uzrokovane virusom COVID 19, konferencija je održana u on line formatu, a učešće su uzeli predstavnici distributera Chicco proizvoda iz celog sveta, među kojima i kompanija Keprom kao distributer brenda Chicco za tržište Srbije.

Na konferenciji, posebna čast ukazana je kompaniji Keprom, koja je dobila priznanje za uspešan proces razvoja proizvoda i izbor portfolia igračaka u segmentu „edukativne igračke“. Sve je počelo 2015. godine sa razvojem igračke Farma koja govori. Naredne četiri godine nastale su još dve edukativne Chicco igračke, Emotivni meda Tedi i Voz za avanture, da bi kruna ovog procesa bila 2020. godina tokom koje su predstavljene još tri igračke, unapređena Farma koja govori i dve nove igračke Selfi telefon i Laki, kuca koja priča priče. Ispred kompanije Keprom, prezentaciju je održala brend menadžerka za kategoriju Igračke Andrijana Lazarević.

Svi Chicco proizvodi koji izađu iz proizvodnje, od strane stručnjaka prođu opsežna istraživanja i razvoj u Chicco opservatoriji. To je mesto gde želje roditelja, saveti stručnjaka i ideje inžinjera za rezultat daju Chicco proizvode napravljene po meri dece i roditelja. Osnovne ideje za razvoj edukativnih igračaka potekle su upravo od kompanije Keprom, na osnovu kojih su stručnjaci Chicco opservatorije razvili edukativne igračke za najmlađe koje su sada dostupne mališanima u 120 zemalja sveta u kojima je prisutan brend Chicco.

 

Top